سوسک ریز کابینت، یک نوع حشره کوچک است که معمولا در محیط های آشپزخانه و کابینت ها یافت می شود. این سوسک ها به طور عمده بر روی مواد غذایی مانند: آرد، برنج، شکر، نان و مواد غذایی دیگر تغزیه می کنند. آنها معمولا به صورت گروهی در مکان هایی که مواد غذایی به راحت قابل دسترس هستند، زندگی می کنند.

استفاده از حشره کش؛ ارزان ترین روش مبارزه با سوسک کابینت

یکی از روش های ازبین بردن سوسک ریز کابینت، استفاده از اسپری حشره کش است. برای نتیجه گیری بهتر، حشره کش را به قسمت داخلی کابینت و منافذ و درزها اسپری کنید. بعد از ریشه کن کردن این سوسک ها از محیط آشپزخانه، برای جلوگیر از نفوذ دوباره این حشرات بهتر است ترک ها، شکاف های اطراف لوله های آب و اجاق گاز را بپوشانید. همچنین به تمیزی کانتر، سینک و کف آشپزخانه اهمیت زیادی بدهید. زیرا، خرده های مواد غذایی به سرعت سوسک های ریز کابینت را جذب می کند.

ژل سوسک کش

ژل سوسک کش، حاوی مقدار زیادی فیبرونول است که سوسک های ریز و درشت را به سرعت کشته و تلف می کند. نکته مهمی که در مورد استفاده از ژل سوسک کش وجود دار این است که این محصول را نباید همراه با حشره کش استفاده کرد؛ زیرا اثر آن خنثی شده و تاثیری بر ازبین بردن سوسک های ریز کابینت نخواهد داشت.

در این روش مقداری از ژل سوسک کش را در جداره ها و منافذ کابینت بریزید. سوسک ها به محض برخورد با این ژل کشته می شوند. اگر پس از استفاده از این محصول هنوز هم سوسک ها را در محیط آشپزخانه خود مشاهده کردید پس از 14 الی 21 روز بعد دوباره مقداری از این ژل را به جداره ها و منافذ کابینت بزنید.

استفاده از پودر بوریک اسید ؛ بهترین راه مبارزه با سوسک های ریز کابینت

شما می توانید پور بوریک اسید را با عنوان پودر سوسک کش از داروخانه ها تهیه کنید. مخلوط یک واحد بوریک اسید، یک واحد آرد و یک واحد شکر طعمه ای عالی برای جذب سوسک ریز کابینت و ازبین بردن آن است. می توانید به جای شکر از پودر کاکائو استفاده کنید. استفاده از بوریک اسید یا پودر حشره کش روشی خانگی است و پایه علمی ندارد.

اگر از پورد بوریک اسید برای ازبین بردن سوسک کابینت استفاده می کنید بهتر است به مواردی که در ادامه ذکر می شود توجه داشته باشید:

  • از این روش به مدت سه دوره که هر دوره دو هفته طول می کشد باید استفاده کنید.
  • بوریک اسید، برای حیوانات خانگی و انسان خطری ندارد؛ با این حال پودر را فقط در محلی که سوسک وجود دارد استفاده کنید.
  • پودر بوریک اسید در برخورد با رطوبت سفت می شود. در هنگام استفاده از پودر بوریک اسید به عنوان طعمه حشره کش، زیر آن ورق کاغذ یا فویل قرار دهید.

مبارزه با سوسک های ریز کابینت با سمپاشی پایتخت

ما در شرکت سمپاشی پایتخت با استفاده از بهرتین روش ها و مواد موثر در ازبین بردن حشرات، با داشتن تجربه چندین ساله در ازبین بردن سوسک های ریز کابینت با کیفیت ترین خدمات سمپاشی را به شما ارائه می دهیم.

در پایان کار نیز جهت اطمینان از کیفیت خدمات ما و رضایت هرچه بیشتر شما، ضمانت نامه کیفیت ارائه می شود.

جهت اطمینان از ریشه کن شدن این حشرات مزاحم، با متخصصان سمپاشی پایتخت تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای “بهرین راه مبارزه با سوسک های ریز کابینت

  1. اشتراک‌ها: سوسک ریز کابینت | مبارزه با سوسک های ریز کابینت- شرکت سمپاشی شمیرانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *